Min helg.


Kan börja med fredagen då :)
Jag jobbade till klockan 17.00 och sedan gick jag hem och satte på mig ett par tränings kläder, tog med mig telefonen o satte på massa bra musik, gick ned till bredgårdshallen och tränade till klockan var sju.Sedan hem till lägenheten där ja duschade lite snabbt och sedan kom Madde och hämtade mig så åkte vi hem till mina föräldrar och kollade på Gossip Girl Revealed. Det va skit bra! Sedan hem till lägenheten och sova...

Aranel.


Lördagen.

Gick jag upp vid 08.00 för att jag skulle få stor besök utav Judy :) Det var super kul o träffa henne lite mer o lära känna henne mer nu när man var själv med henne, Hon kom till mig vid 09.00 så vi gick ned till Mc - donalds och tog en kaffe och bara pratade om allt och inget, grymt skoj! Hon är ju inte svensk så de blev att rota fram mitt engelska ordförråd  hehe men de va kul! =) sedan gick vi på stan och kollade lite och köpte lite saker, efter någon timma gick vi ned till badhuset och simmade lite och sådär :) sedan blev det hemgång för judy. Men vi ses nästa helg igen tjejen !  =) senare på kvällen blir det att äta hos Madde, hennes mamma hade gjort en club toaste! mumms! sedan kollade jag madde josse och alex på en film, tror den hette "Dead tell" eller något =P

Aranel.


Nu idag söndag.
har jag vart ute och gåt i cirka 50 minuter, och har gått varje dag nu i 1½ vecka: är rätt nöjd över mitt pressterande ! haha sen nu ska jag och min käraste åka och äta med hans föräldrar, de ska bli hur gott som helst! :)
sedan blire att städa o tvätta lite! :)

skriver senare, chipp chopp

Aranel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0