Blir tokig!

Igår morse när jag vaknade så kunde jag inte öppna mitt ena öga =/ men detta är ju inte onormalt i mitt fall, de har hänt ungeför sisodär  ca: 8 gånger så ja blir inte förvånad längre. Men idag vare nog! Jag pallar inte att vakna upp en natt till o vara svullen =( och speciellt inte när man ska stå och jobba som frisör bakom kunder sådär, då känns de lite träligt! Så jag kom till jobbet med tårarna i ögonen och fick ringa vårdcentralen. Men dom tog inte emot mig. Kvinnan i telefonen bad mig gå ner till apoteket o sedan köpa en receptfri salva... Men de blev bara värre utav den! Nu svullna hela ögonlocket o fick en röd lila färg snarare att de gick över lite till en blåaktig färg! HEMSKT ! Så ja slutade med den och sedan smörjde ja med en salva som ja har fått utav Mammas kund Maggan, och TACK säger jag du är en stjärna! De är bara den som hjälper mot detta. Helt otroligt! Nästa gång ringer ja direkt! Och då MÅSTE ja få komma till dom så dom får ta prover osv för ja vill verkligen veta vad de är!

Usch för sådant här!

Aranele.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0