Man blir ju inte människa

utav att jobba nätter kan ja ju säga =) men lite kul är det iaf! mindre kul om man ser de så att ja och min kärlek hemma jobbar om varandra =( känns lite halft jobbigt att gåiväg till jobbet när han är ledig... men ja får se på den positiva sidan, jag får pengar!

Nu är det bara 2 timmar kvar tills jag ska hem och sova lite och sedan blire att ta bilen in till gullspång för att hälsa på våra vänner Daniel och Judy! vi har planerat en hel dag tillsammans med dom. Bara hoppas att vädret blir kanon bra så man kanske kan dra på sig bikinin och skaffa sig lite färg =)

Längtar efter min säng, eller min? Johans stora, underbara, mjuka, svala säng, ujujuj ja vill s-o-v-a! =/

Aranele.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0