Halv fem på fredags-morgonen!

Nu skall jag gå till sängs snart skall bara vara vaken en liten stund till.. Så blir de skönt att lägga sig, armen värker som skrutt så de blir att lägga sig och försöka sova. Hoppas att de har gått över lite mer imorgon.

Denna kväll/natt har varit lite kännsligt..Det är ensamt och jobbigt utan dig Johan. Hoppas dessa veckor går fort nu, så vi ses snart! Denna tid som har gått har varit fruktansvärd.. Inget ja tänker fortsätta med så enkelt är det. Men som jag sa till mamma, spelar ingen roll om jag åker hem eller om jag har någon vän här hos mig. Så blir det natt och dax att lägga sig. Det är hemskt! Finns inga ord.. Sedan så skulle Jag kanske inte ha skrivit, men nu gjorde jag det. Kanske var bra att få allt sagt på ett annat sätt än de förra, vad vet jag ? Har inget att säga er längre.. Men nu är det ialla fall som det är. Jag bestämmer hur jag vill ha det, och de kan ingen annan ändra på.

Sedan skall jag få min dos av Fanny :) ♥ Var länge sedan vi sågs, skärpning! Ihelgen kör vi en repris på förra tycker jag :) En kväll som var jätte rolig, mycket skratt vart de och en del bilder :) Leggingsen behöver jag väl inte nämna va ? haha! ;)

Vad ska ni göra denna fredag då? Kommentera då din fegis ;) haha





Kommentarer
Fanny

PUSS PÅREJ KORVEN!

2009-12-04 @ 13:17:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0