Mina tankar och funderingar

Jag har som små fjärilar i magen.. Jag får jämnt de när jag sätter mig ner och tittar på The hills eller The city serierna. Jag ser mig själv i dem serierna så fruktansvärt mycket. Vissa delar är helt otroligt lika i deras liv som i mitt liv. Visst jag kan inte säga att jag är framgångsrik som dom eller lika rika som dom. Jag är framgångsrik på mitt sätt, jag är rik på mycket annat än just pengar. Vad tycker ni om serierna?



Detta år börjar närma sig sitt slut. Som jag längtar att få börja mitt 2010 år! De kommer bli ett utav de bästa åren i mitt liv, och för många andra :) Det har hänt mycket detta 2009, mycket bra och lite mindra bra saker. Jag vill ialla fall blicka tillbaka och minnas allt skoj som jag har varit med om :)

Denna julhelg har varit helt otrolig, helt sjuk, helt underbar! Mycket ord men de kommer inte ut :) Vi tjejer har så sjukt skoj ihop så det är inte sant! Att en spontan utekväll kan bli så lyckat är fasen inte dåligt! haha mycket skratt vart de ialla fall det är en sak som är säkert! haha

Min Julafton var kanon, jag fick en massa massa fina saker! God mat och underbart sällskap! Tack alla ni! ♥
Hoppas alla ni vart minst lika glada och njöt utav dessa lediga dagar som vi kunde spendera med våra nära och kära!

 

 

 



Kommentarer
becca

de serierna är såå bra! Håller med om att man kan se sig själv i dessa serier.

2009-12-29 @ 19:53:31
URL: http://becczan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0