Onsdags Lunch!

Hemma på lunch, som jag brukar ha vid denna tid! :) ett par mackor blev de och ett glas juice! :) Mums!

Annars idag får jag jobba över lite, för att vissa kunder envisas med att komma när dom ska komma :P men men ! Alltid kul när man har jobb!!
Efter jobbet vill jag iväg till Lagret och köra core, men Ph börjar 21.00 o ja är inte hemma förens typ kvart över typ! Men ja får väl kolla på reprisen? haha Tur att de går på internet, men jag har alltid tittat på tv'n så ja måste ju följa de!

Sedan måste ja städa och diska innan alla tjejerna kommer hit imoron och skall äta lite ihop! :) Sååå mysigt när vi drar ihop alla :)

Fick ett blombud idag också:) Utav min underbaraste älskling! ♥ Tack så mkt!! Dom var de finaste! 3 rosalilarosor i en vas med silverstenar i. Hur fint som helst ni ska få se bilder sen om ja hinnet lägga in! :)

Men nu ska ja ta de lite lungt innan jobbet börjar.
Kram





Kommentarer
lisa

haha åh, trodde nästan jag var ensam om det :) Underbart är det ! kram.

2009-12-09 @ 14:04:05
URL: http://leat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0