En god gärning!?

Japp "så nu lever vi 10 år till" hehe du är för rolig gumman!

Jag måste bara få berätta detta! Jag var nere och skulle hälsa på syrran på hotellet igår, så var Sofia där och vi babblade som vanligt och sedan skulle hon åka hem så följde ja med henne ut för att hämta lite grejjer i bilen. Så hör vi någon som skriker och e riktigt förbannad låter det som. Båda kollar rakt fram, på E18. Där står, går det en kvinna. arg o ledsen. Hon pratar inte svenska alls. Jag och sofia tittade på varandra o säger, vad ska vi göra? ska vi gå fram o fråga om hon vill ha hjälp? Men vi bestämde oss efter någon minut att ja vi går fram o ju närmare vi kommer så säger hon, "Can you help me?" och vifftar med en mobil. När hon närmar sig så är hon helt förstörd, ledsen o sminket har runnit ner på hennes kinder. Gud va jag tyckte synd om henne:( hon var genom blöt och hade tunna tunna strumpbyxor på sig. Det kom fram till att hon ville gå isär med sin Svenska pojkvän och åka hem till sitt hemland, vilket var tahiland. Vi tog med henne in på hotellet för att värma henne, jag gav henne papper för att torka bort tårarna. Sedan fick vi fram att hennes tjej kompis och de andra var vid Harrys. Så jag följde med sofia i bilen och skjutsade henne till Harrys, vi släppte av henne där och sedan åkte vi. Det leende hon hade på läpparna då hon vinkade av oss var så stort! Men gud va förbannade både jag och fia var!! Men en god gärning lever man länge på :) som fia sa ja nu lever vi 10 år till !

Hoppas hon får de bra!

Ville bara berätta av mig lite:)

Aranele


Kommentarer
sofia

haha ja jag var stolt när jag kom hem, blev inte så många timmars sömn, men det var det värt ;) hahah!

2009-02-09 @ 21:54:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0