PAIN!

Förövrigt så kan jag säga att jag ser nog jävligt rolig ut när jag går, jag ser ut som en ihop krympt gumma som typ haltar lite vinglit fram... sannas kommentar, - Va fan ! är du full eller? HAHA!  =P Mitt svar, - HA HA HA de gör fan ont!  =/
Men men lite får man tåla när jag tränade med min käraste pojkvän! :O Ben och axlar, dagen efter ett bodypump pass! hum, inte så klokt tänkt sarah! Men man klämmer ju i så mycket som man bara har när man tränar med en som är mycket starkare än vad jag själv är :) Man vill ju inte verka klen! haha

Risk för att bli lite tjatig men det gör så förbaskat ont i baksida lår vid knäväcken! blä, men som sagt då vet jag iaf att jag har kört stenhårt!  tur att det är natt och att ingen ser mig just nu =P haha!

Aranele.


Kommentarer
annelie

ahhaha tur att du kör sarah! :)

2009-02-01 @ 16:30:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0