Spännande!

På måndag så skall jag möta upp en personlg tränare, hon skall visa mig olika övningar som kan passa mig, och vi kommer diskutera fram ett personligt tränings pass som jag kommer köra i veckorna då jag tränar! De skall bli spännande, och verkligen intressant! Är lite nervös för det men det skall allt gå som smort :)

Jag och My love beställde hem lite tillskott och omega 3 o sådanna saker för någon dag sedan som kom idag! Verkligen snabb leverans där ! BRA!!  Så imorgon skall jag börja ta mina "Piller" haha ! De låter farligare än vad de är ja lovar!

Jag har verkligen gått in för det här med träningen stenhårt, och de känns så himla bra! Jag får bara inte lägga utav, måste hålla i mig ända fram till Maj! :)

Nej nu ska jag fixa fram lite bröd till mina 11 gäster i morgon bitti ! ( Jag jobbar nämligen på hotellet i helgen! =] )

Aranele.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0