Första Advent!

29-11-09

Första advent idag, men har inte direkt någon julstämmning än. Är det någon som får det utav detta väder??
Vill ha lite snö så det blir lite ljusare ute.

BILD SAKNAS!


Har någon köpt några julklappar än då? Haha det har inte jag kan jag säga. Jag är liiiite avis på syrran och Annelie som skall åka till Ullared imorgon. Gött att fixa klart alla julklappar där lix! :) Men men detta år blir det inte så många jag skall köpa iaf. Alex får köpa med till dem vi har bestämt! :)

Nu skall jag strax lägga mig, imorgon kommer ni få några bilder om jag hinner med det :) Sov gott vänner!

Kram



Kommentarer
Frida

Fin blogg :)



Du skulle världens gulligaste ifall du röstade på mig i denna tävling :

http://nathaliesjobeck.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-tavlingen-som-manadens-bitch.html

2009-11-30 @ 14:55:13
URL: http://snelponyhest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0