Music make me smile!

Rätt musik gör mig hur glad som helst! Är jag arg, förbannad, ledsen, eller jag på vilket humör jag än är på så är musik mitt allt! :) Städa till hög musik är livet! Så ska man få mig att städa så är de musiken de hänger på haha!

Några låtar som jag har fastnat för är:
• Jordin Sparks - Battlefield
• Jordin Sparks - S.O.S
• Jordin Sparks - Freeze
• Ke$ha - Tik Tok
• Brittney Spears - 3

Och sedan några fler men orkar inte dra upp hela listan, men de där är ofta på ;) Har ni hört dessa låtar?




Kommentarer
carolineanette ♥

Gå in och anmäl dig som "Veckans blogg" inne på min blogg! :)



svar: haha, det tar emot att göra de praktiska va, hehe? ;)

2009-11-18 @ 19:49:29
URL: http://carolineanette.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0