Neej jag missa!

Såå typiskt när man har gått och väntat på att ett program skall börja så har man väntat en timma för länge :) haha

Ikväll har jag varit så duktig, städat och gjort fint här hemma. Skickat iväg en ansökan till en Salong i Jönköping har jag också hunnit med. Så nu är det bara vänta och se. Men skall skicka till andra salonger mer. Pratade med en jätte gullig tjej om lite salonger och tips och så. Fick reda på ett och annat. Tack Julia för tipsen! :)




Nu skall jag bädda ner mig i sängen och slå en signal till min Älskling! :) ♥  Sedan skall jag slå på programmet jag missade förut! :) hehe

Hoppas ni alla har haft en bra onsdag, Sov så gott när ni skall sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0