Oj..

Vad klockan sprang iväg fort nu då! Fast det är bara bra, då får jag komma hem till min Darling. Jag sitter och rensar och gör ordning i min bärbara hårddisk, och det har jag gjort nu i ca 3timmar. Herregud vad filer, musik och bilder man sparar genom åren haha. Det är en hel uppsjö med bilder och mappar hit och dit och ingen ordning alls i dem. Men nu har jag börjat fått någon ordning. :) Ni kommer garanterat att se massvis med roliga och fina bilder här på bloggen!

Jag bjuder på en bild innan jag får åka hem! :) Kolla datumet, något länge sedan haha!







Kommentarer
jennie

hade vi precis tagit studenten :)

2009-11-22 @ 13:14:32
jennie

hahaha, tog fel där. vi tog ju 2007, ibland tänker man inte

2009-11-22 @ 16:04:29
Malin

Jättefin blogg Sarah! Hahaha, det kortet minns jag minsann för det var jag som tog det :D Åh, tänker tillbaka på simhoppet och vårt härliga gäng. Det känns allt lite i hjärtat :) Tänk vad fort åren går. Guess I miss you.



Kramar

2009-11-26 @ 21:27:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0