Onsdag..

Idag är det onsdag den 25e November ;) De menas med LÖNING! iiiih! Fast ja kanske inte ska hoppas för mkt på att de här var en bra månad? Men vem vet :)

Igår åkte jag iväg och tränade, velade fram och tillbaka om jag verkligen skulle träna. Men jag tvingade iväg mig själv, vilket jag gjorde helt rätt i! Fasen va gött det var att köra body pump! Jag har inte kört body pump på jag vet inte hur länge, minst 3 veckor ialla fall. Så den här gången kan jag säga att jag jobbade sjukt bra :)
Idag skulle jag köra Core men de blir de inte av. De kommer hem lite tjejer till mig idag på TacosMys!






Igår fick jag stränga order om att jag skulle fixa något tema på bloggen. Eftersom jag är fullt utbildad frisör så kanske jag skall ha det som tema? Vad tycker ni? Kom med förslag på vad ni skulle vilja läsa om? :)







Kommentarer
veli

wooow sa lackert de blev:)

2009-11-25 @ 10:15:06
Fanny med stränga order

Haha, va rolig du är gumman!! Jag tycker absolut du ska skriva om hår, dock inte det håret du nu tänker på ;). Men det skulle nog locka ännu fler besökare till din blogg. Och så är det inga fel på att få tips på hur man kan undvika att få lika slitet tunnt hår som mig ;)



LOVE <3

2009-11-25 @ 15:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0