Tips: So.Cap silk parfum exotic

So.Cap Silk Parfum Exotic

Denna produkt är främst till för hair extensions. Man kan säga att detta är silkes droppar fast i gasform. Det är en mjukgörande, ger en otrolig glans, väldoftande, skyddar håret från yttre skador och det finns även ett uv-skydd i denna spray. 

Visst blir man trött på dessa torra och spröda toppar som blir när man har löshår? Jag själv har testat diverse silkes droppar när jag hade hair extensions i mitt hår. Men det var få som uppnådde just mina krav. Vägrar att ha de i mitt naturliga hår, just för att det blir mest en fet kännsla. När jag testade denna spray första gången så var jag helt förvänad och är helt kär i den!

Jag kan rekomenderar denna spray, silk parfum till alla som har behandlat hår, torrt och risigt, lockigt och självklart till de som har satt i hair extensions i sitt hår.







Kommentarer
M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Hej!

Jag undrar vad du tycker att jag ska skriva om? :D

Mode, foto, vardag, sidor, skvaller, tips?

Skulle bli riktigt glad om du svarar! :D

2010-01-28 @ 17:50:19
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Travel in Uzbekistan

Thank you very much for that magnificent article

2013-03-15 @ 06:23:07
URL: http://travel-in-uzbekistan.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0