Tisdag 17 november..

Skall strax iväg till jobbet, vilket jag absolut inte orkar just nu. Sov inte så speciellt bra i natt. Men vaknade utav ett älskvärt sms.



Känner mer och mer för att flytta från denna stad nu. Känns faktiskt att det ska bli riktigt skönt. nytt jobb, nya arbetskamrater, nya vänner, ny miljö, ja allt nytt! :)



I helgen skall jag jobba natt på hotellet. Ibland tycker jag de är segt att sitta där, men jag längtar lite tills i helgen. Ska bli skönt att bara få komma ner dit och sitta. Fundera på livet, och allt som är omkring mig. Då har jag ju jätte mycket tid att sitta och leta efter något spännande jobb :)

Nej nu måste jag rusa. Ni fick lite att läsa nu på morgonen ialla fall :)

Ha en bra dag!



Kommentarer
Julia

ah, ska ni leta upp en ny lägenhet tillsammans då eller ska du bo själv? Jag är... 24.. fan jag är så nära att skriva 20 hela tiden haha ;)

2009-11-17 @ 13:36:57
URL: http://juliakrischel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0