Vi kan med!

Ibland blir jag så trött på en massa snack om att vi tjejer inte kan något. Vi är så dåliga på det och det och det. Men hörrni killar? Har ni aldrig några brister? Eh JO! Alla vi ahr olika brister.. Vi tjejer skall stå i köket, damma dammsuga, och typ bo i tvätt stugan. Vad gör killarna då? Dom sitter/ligger in soffan, testar så att alla tv kanalerna funkar. Sedan har dom hand om bilen. Men vi älskar och är så otroligt beroende utav er ialla fall :) Åh ni vad vore världen utan oss tjejer? Inget ;)

Här har ni ett bevis på att jag hjälper till min älskade med att tvätta bilen. :)



Sedan tycker jag att man skall säga till alla dom man tycker om att man verkligen uppskattar varandra. Att man är älskad. Eller att man har gjort ett bra jobb, eller vad som helst. Man mår bra att höra att man har gjort någonting bra. Det mår vi alla mycket bättre utav :)

Du är den finaste för mig, Jag älskar dig! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0