Fredag! :)

Jag vaknade vid ca 13.00 idag. Jag var vaken till typ 03 i natt. Var tvungen att vända lite på dygnet, eftersom ja jobbar natt ikväll och imorgon kväll! Vädret är fint men de blåser som skrutt! Men solen skiner ju så fint så de gör absolut inget.

Jag ställer upp mina dörrar till ballkongen, hänger ut tvätten som ja skall köra igång med. De är verkligen hur härligt som helat att kunna ställa upp dörrarna och få in frisk luft, höra fåglarna kvittra:) Det är verkligen vår ute nu!

Annars idag blir det nog inte sådär jätte mkt, skall fixa frisyren på lillsyrran, fransmanikyr på mammis och så får ja äta hos dem :) Ska bli gott. vid 23.00 bär de av mot Karlskoga hotell för att få mina 8 timmar gjorda. Ikväll skall ja plugga som bara den. Skall skriva rent allt ja har strykigt under. Så ja får göra mitt prov snart :)

Vad skall ni göra denna fredag? Blir de något fredags mys? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0