Härliga, soliga söndag!

Nu sitter ja här i min soffa. Har precis slängt imig lite mat som blev kvar sen igår. Hur gott som helst. Plus att tsatsikin var mkt godare idag än igår, den blir de när den får stå och dra till sig lite. Stackars mina kunder imorgon haha!

Ja har kommit hem från en fotografering. De var min barndomsvän Josefine som modella lite grann! Jag fick vara med och fixa hår och hålla blixtar :P haha Jag blir så bra humör när jag är i den situationen, människorna och hela kittet liksom. Jag längtar tills de blir min tur igen att stå framgör kameran. Man kanske skall boka in en tid? :) Bilderna på Josefine vart verkligen kanon! Jag får väl lägga upp en bild här på bloggen när dom är klara, och när ja har fått en:)

Mer denna söndag har ja nog inget inplanerat. De var bara skönt att sätta sig ner i denna soffa o bara pusta ut känna att man är ledig. För imorgon drar en ny arbetsvecka igång. Denna vecka kommer gå fort tror jag. Jag har några nagel kunder som kommer och skall bli fin om sina händer :) Hur skoj som helst!!

Nu blir de att dra på tv'n o slötitta lite. Bilderna från gårdagen får ni sen :) PUSS O KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0