Inväntar mina fina! ♥

Nu har jag fixat allt innan flickorna kommer. Nu skall jag bara fixa lite mysstämmning tills dom kommer:) Sedanblir de att laga massa god mat och spela spel och ha super duper trevligt! :) Ska försöka ta lite kort under kvällen så får ni se hur trevligt och ysigt vi har det:)

Maten som skall göras är, Hemma gjord potatisgratäng. Till det serveras det Pastrami, Tsatsiki och en god sallad! Vad tror ni, blir de gott ?

Vi har ju lite som rutin nu i veckorna att samlas ett gäng tjejer och laga lite mat ihop. De är super skoj, och framförallt så träffas man ju oftare. :) Ja gillar er tjejer, ni är BÄST!! ♥

Vad har ni för planer denna lördag?


Kommentarer
Veronica

Nej inget..

FIna naglarna blev :)

2010-04-10 @ 13:42:19
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Fanny

gött!!!!!! jag vill määä! puss hjärtat!

2010-04-10 @ 22:56:41
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0