Måndag, en ny vecka med nya möjligheter

Idag är de måndag, igen. Skall strax om ca 20 min gå till jobbet, idag har jag inte sådär jätte mkt jobb inbokat tror jag om jag inte minns helt fel. Så kika in hos mig och bli fin :)

I helgen har jag väntat på ett spännande samtal som inte har kommit ännu. Hoppas de kommer idag. Jag är lite nervös vad som skall komma. Men satsar man inget vinner man inget.

De ända som saknas nu känner jag är ett stöd från en männiksa. Jag får nog prata lite med den personen. Jag behöver ju lite puchande och stöd, detta är ett jätte stort steg i mitt liv. Jag hoppas verkligen på ett positivt samtal! :) 

Nu måste jag göra mig klar! Ha en jätte trevlig dag vänner!
PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0