Måndag - min lediga dag!

Det är måndag och jag är ledig. Så himla skönt, är även ledig imorgon också! Så dessa två dagar har ja tänkt att jag skall städa lägenheten, plugga en massa, gå ut och gå, och blogga en del :) De gillas eller?

Ni skall under dagen få en massa grejer att titta på och läsa om! :)  Kanske kommer de upp en tävling!

Nu blir de att röjja undan på min stora ballkong och göra mysigt! :) Solen kommer snart landa där och då sitter ja med bikiniöverdelen på! ;) Brännan skall förbättras i tid, right? hehe

Vad har ni för planer för denna måndag? :) PUSS!


Kommentarer
sara

hoppas du får en fin dag. :)



ps. jag har skönhetstisdag i bloggen imorgon. alla som skickar in tips/bilder blir länkade (mail: [email protected]). läs mer i bloggen under kategorin skönhetstisdag.



kram

2010-04-19 @ 12:57:15
URL: http://smuls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0