Men FATTA!!

Jag blir så trött på vissa folk. Folk som inte förstår att man inte är intresserad. Killar som står och raggar på en och inte förstår att man inte är intresserad..

Att man inte fattar att man här i sverige har 1, ja E-N pojkvänn och inte flera. När man inte är intresserad på att någon skall komma hit och visa vissa saker på min dator för att jag ska bli intresserad. Att man har snygga bilar att man säljer snygga bilar från vissa länder, att man har ett snyggt kontor i stockholm. Men so what? Jag är inte intresserad!!! När jag säger att, jag skall kolla på en film nu så de behövs inte visas något kontor de är lungt. Nä men då skall man stå och fråga en andra massa saker. Om jag bor här, om min pojkvänn bor här, om jag har varit i stockholm eller örebro.

Man ger väl upp efter att man har försökt att bjuda på något att dricka och att man har fått ett nej sissodär 3 -5 gånger. Att nej tack det är bra, jag har dricka här inne. Nej men då skall man fråga ännu mera. Hur länge jag har jobbat här, när jag börjar och slutar mina skift. Sedan när jag vaknar efter jag har sovit, för att efter de fråga om jag vill gå ut och äta middag med honom? Ja men visst, nej för fan heller, NEJ NEJ NEJ TACK!!! Han gav sig inte, frågade varför, vi var ju bara kompisar. Jag går fan inte ut och äter middag med mina killkompisar. Nej de gör jag bara inte! Absolut inte ensam med en killkompis, nej så gör ja bara inte. Ja sa de och han respekterade mig för de och de hade han upprepat ett X-antal gånger också. Men han gav sig ändå inte.. -Men vi kan väl säga att vi möts halv 3 någonstans? Men HALLÅ? Fattar du trögt? Nej jag gör bara inte så!

Tillslut satt jag nästan med ryggen emot disken och kollade på film på datorn. efter sissodär 10 min sa han godnatt. Ja men redan! Äntligen, Halleluja! Prisa gud! Såå skönt. Jag får nästan lite smått panik när folk är så på. Vad trodde han, att han skulle få komma in hit på kontoret o visa sitt kontor i sthlm, pfft, aldrig!

De finns människor till allt här i världen! Tyvärr, men vissa är idioter så de skriker om och har noll innanför sitt pannben!


Kommentarer
Macky

word på det! Finns folk till allt.....

2010-04-04 @ 03:45:06
URL: http://marol.blogg.se/
mersiha

jag har precis vaknat ska ut snart, hur mår du då?:)

2010-04-04 @ 11:01:19
URL: http://merissa.blogg.se/
Pam :)

sv: ja det har blivit bättre och det blir ju bättre med tiden, tack för att du frågade! ;D

2010-04-04 @ 14:27:05
URL: http://soetpam.blogg.se/
jasmina

Du är BLOND. Då tjatar dom extra länge xD

Blondiner är hothot ;)

2010-04-04 @ 17:05:24
URL: http://sheinthecity.blogg.se/
Emelie

Haha men hjälp.. Någon verkade visst inte kunna ta ett nej!

2010-04-04 @ 21:48:56
URL: http://busamedemla.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0