My day! :)

Idag är det min lediga dag egentligen, men jag skall ner till salongen och ha 2 kunder. Men först blir de att knalla ner till banken. Efter ja har haft mina kunder så hämtar Sanna mig för en tripp in till Örebro för lite shoppong! De ser jag verkligen fram emot! Först åker vi in till stan en sväng sedan vidare till Ikea, och till sist tar vi oss in på Marieberg :) Har p-kort på Gina som ja måste använda, köpa något vår/sommar fint! De var länge länge sedan jag var till örebro.

Men nu skall jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch! :) Ni får en bra låt utav mig från min spotify lista att lyssna på! :)

Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit

Puss o krams!
:)



Kommentarer
Andrea

Åh, jag har inte varit på marieberg på jätte länge! Tycker det har blivit så himla fint där sen de gjorde om! :) Hoppas du hittar något fint!

2010-04-29 @ 12:16:53
URL: http://andreahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0