Shampo + Balsam

Detta I.d , identify yourself shampo och balsam använder jag idagens läge.



Volume up - Detta shampo innehåller Pro vitamin B5, ger även fukt och näring till ditt hår samt de tynger absolut inte ner ditt hår som många andra shampon kan göra. Detta Shampo passar alla hårtyper. 

Smoother - Detta balsam är ett lättviktsbalsam som även detta balsam passar alla hårtyper och tynger absolut inte ner ditt hår. Innehåller E-vitamin och veteprotein som ger ett maximalt skydd mot din hårfärg, en fyllighet och volym till ditt hår.


Mina åsikter om dessa produkter, Ett billigt och bra shampo för alla hår. Mitt hår och min hårbotten är väldigt kännsligt mot vissa shampon och balsam. Men detta har faktiskt dungerat super bra! Inte mer med de så Luktar de fantastiskt gott och fräscht! Jag är enbalsamhatare! Men detta balsam är verkligen ett kanon balsam. Håret blir inte fett lika fort som de kan bli när man använder balsam. Så de är ett stort plus! Håret behöver ju mkt fukt!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0