Skärtorsdagen 1 april 2010

Idag slutar nämligen jag vid 16.00. Dock så får vi ingen lunch, kanske ska ta med mig en matlåda? Ja de får de allt bli! På morgonen nu har jag min nagelkund Tess :) Alltid lika kul när hon kommer! Bilder kommer senare sen ;)

Annars denna torsdag blir de till att festa lite grann. Idag spelar HOFFMAESTRO på statt, de är 800st biljetter som har sålts och sedan släpper dom 100st vid kön. De blir partaj med flickorna, hur efterlängtat är de inte!! Denna kväll blir kanon! :)  Massa massa massa bilder får ni under helgen ;) S-P-Ä-N-N-A-N-D-E!!!

Nu hinner ja inte skriva mer :) Men vi höres senare sen i eftermiddag!

Puss&Krams♥


Kommentarer
erika

okej tack det vore jätte snällt och kul att se vad du gillar:) Hoppas du får en trevlig dag och påsk

2010-04-01 @ 10:45:58
URL: http://minimini.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0