Söndagkväll..

Denna söndag har varit väldigt lungn. Jag har varit hemma hos mamma och pappa ensväng. sedan handlat lite mat, gått promenix med Annelie och sedan framförallt har jag suttit med plugg ett par timmar. Nu har jag kommit en liten bit på vägen ialla fall. :)

Annars så känns de som att de var jätte länge sedan jag skrev här. Men det var igår kväll. Jag skulle blogga en massa under dessa två jobbnätter. Men det har varit jätte mkt att göra på jobbet så de hann ja inte med. Just nu har ja inget på hjärtat att skriva, eller visa er.

På kvällarna har jag ingen inspiration alls, de är mest när ja står och absolut inte kan blogga. Men jag har några goa låtar att ge er. Kanske en samling på sommarens samling? :)

Vad har ni haft för er ikväll?
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0