The sun i shineing!

De är ju sååå himla härligt, ja ska duscha nu och fräscha till mig, sedan öppnar jag ballkongen och sätter på juvlig musik. De blir lite plugg sedan ner till salongen för att göra en kund fin om nageln. Hon hade ju otur att tappa en haha så kan de gå;) Jag behöver gå iväg med mina naglar själv, så himla gött när någon annan gör. Men vem ställer upp?;) hehe

Nu får jag sätta fart. Efter salongen blir de ett tripp ner på stan, de var länge sedan jag var ner på stan här. Jag behöver ett puder så de skall jag köpa mig. Annars så får vise vad det blir, hem och dammsuga är ett måste sen iaf. Ikväll blir de bollbak hos min kära Sanna!

Se u later, PUSS!


Kommentarer
Emma

Åh, vad skönt att sitta ute i solen! Ditt inlägg gjorde mig sugen på sol :) Ska sitta ute och plugga ett tag nu ;)

2010-04-20 @ 13:44:26
URL: http://nyymaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0