En bra dag..

Ah en bra dag har det varit idag mycket skojsigheter som fika med brudarna och lite kunder på jobbet, JÄTTE KUL! Men de vände när ja kom innanför min ytterdörr. Jag vet inte vad de är men ibland får man bara en jobbig kväll. Ibland har man bara samlat på sig saker som man har grubblat över och sedan brister det.

Jag ska till vårdcentralen imorgon. Jag tycker detta är så himla jobbigt. Men de är väl tur de finns saker som kan hjälpa. Detta är absolut inga problem men de gör ont i mig, de känns som att ja är ett stor jävla miffo rent ut sagt. Jag hatar allt som har med sjukvård att göra. Men måste man gå till läkaren så måste man.

Sedan saknar ja min J så himla mycket. Jag vill få allt klart och ja vill flytta nu. All denna väntan är faktiskt jobbigt. Att inte ha klart med jobb känns lite jobbigt de med, men de fixar sig ja har spritt ut mig lite så ja får jobb när jag väl är på plats de är ja 99% säker att jag får.

Nu ska ni inte få höra mina deppigher något mer! :) Hoppas eran dag har varit bra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0