Imorgon är de min tur!

Eller ja imorgon och imorgon om några timmar, en sissodär 9 timmar är det min tur att bli fin om mina naglar har jag tänkt mig. Man måste ju få vara lite fin och fräsch inför julen såklart :)

Men har inte riktigt bestämnt mig än hur jag skall ha det :) Om det blir helfärgade, eller om de skall vara två färger. Med de menar jag ett vitt smile och sedan en annan färg ner mot tippens slut. När jag gjorde Tess naglar i torsdags så vart jag så sugen på att ha den riktigt julröda färgen jag med :)

Men samtidigt vill jag inte ha rött till nyår, men ja kanske får ha de ialla fall. Man får väl matcha med smycken osv då :P Annars är det ju silver eller guld man skall ha tycker jag. Men men detta får jag sova på tror jag.

Jag har jätte mycket naglar nu innan jul, vilket jag tycker är så himla roligt! Sedan när folk ringer och har sett mina arbeten och tycker jag har gjort ett jätte bra jobb så blir ja helt varm i kroppen. De känns så skoj, roligt och jag växer inom mig själv en grad. Tack snälla ni! :) ♥ 

Just nu ser mina naglar ut såhär, det är inte okej tycker jag haha! Jag får skärpa till mig lite tror jag! ;p

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0