Åh så skönt!

De är verkligen hur skönt som helst att ha älsklingen hemma. De fyller upp mitt tommrum här hemma. De går bara inte att beskriva. Idag har jag klippt Johan, vi har gjort en jätte god planka. Efter maten var vi tvugna att bara sitta o ta de lungt. De var såååå mkt mat så ja höll nästan på att dö! Nejdå men de va för mkt mat helt enkelt! Efter den lugna stunden så gjorde jag iordning en jätte god kladdkaka. Så nu sitter ja här och är proppmätt igen. haha illa!

Imogon får ja se om jag får mina skor tillbaka. Dom blev ju stulna på gymmet i tisdags. TRÅKIGT! =/

Annars så skall jag jobba i helgen. Känns bra på ett sätt, de är att jag får pengar, och de är mindre roligt nu när Johan är hemma. :( Men men vi ses ju lie iaf och de är de värt! ♥

Vad har ni gjort denna Torsdag?:)


Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0