Blir knäpp!

Att både internet och blogg.se skall krångla så förbaskat är ju helt otroligt! Inte mer med de så har inte mina varor från de ja vann på tradera inte kommit än.. =/ plus att ja fick gå hem från jobbet idag med. Mitt öga är nu helt igensvullet. känns förjävligt.. jag hatar det!! Fick avboka mitt sista träningspass idag med. kul, NOT! Vad mer kan gå fel?

Ja men typ såhär ser ja ut just nu.. jätte fint va.. Usch ja mår så dåligt när dessa symptomer dyker up..



Ni ska snart få se de fina naglarna ja gjorde på en tjej igår. riktigt fina! :)


Kommentarer
linnea

usch, krya på dig hörru! :) kram linnea

2010-02-16 @ 17:32:21
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Therese Viitanen

Tusen tack!!!

Väldigt snällt att kalla mig för tjej. Jag hoppas att det var mig du menade.

Jag sååååååå nöjd, du är jätte duktig!!!!!!!!!!!!!!



är det något du är allergisk emot?

Tänkte på ögat.

När dyker de upp?

Ha det gott!!!

kram

2010-02-16 @ 18:42:29
marlén

Hej gumman!



Usch..inge kul alls det där :(

Tycker så himla synd om dig, synd att man inte kan göra något för att få ner svullnaden.

Puss & kram

2010-02-16 @ 21:27:26
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0