Dålig uppdatering, IM SORRY!

Ja de har varit lite dåligt med inlägg de senaste. Men de har varit mkt på jobbet och här hemma. Men Idag blir de ialla fall ett par kanske, de är ju ialla fall alla hjärtans dag!♥ Så man skall väl tillbringa dagen men sin kärlek. Just nu är han och tvättar bilen så jag fick lite tid här. :)

Igår natt var ingen höjdare, de är så hemskt att vakna ledsen. Ja va verkligen helt blöt på kinderna. Jag hade en mardröm, att min barndomsvän dog. De va verkligen hemskt. Hoppas att de aldrig händer. Äskar dig min vän, M! Vi kommer ju alltid vara nära vänner, vi har inget annat val liksom :) 

Annars i fredags åkte jag och Johan hem till hans föräldrar på kvällen och åt lite god mat och efter de gjorde jag hans mammas naglar. :) Självklart kommer de en bild på de sen. 

Igår var vi på en 25års fest. Hur trevligt som helst! Grattis ännu en gång!! :) Mer får ni höra sen ;) + en massa bilder haha ojoj!

:) Kram


Kommentarer
Madde Sahlén

Älskar dig också gumman :D

2010-02-15 @ 07:56:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0