En helt vanlig måndag?

Ja kanske för många men absolut inte för mig och syrran och mamma.

Jag fick jobba över för jag skulle göra en kund fin! Hon blev jätte fin. Tur va väl kanske de att jag fick jobba över. Syrran kom och vi skulle till gymmet, men när hon stod i telefonen så kände hon en rök lukt. och tänkte kanske inte mer på de. Utan gick in och gjorde en sak som ja sa till henne att göra. JA ta ur en pärlbur ur min träningsväska. Hon kom ut igen och sedan och sedan när hon skulle in till personal rummet så var de alldeles dimmigt, och lukta jätte mkt rök, ja typ brandrök. Det blev mer och mer rökig och sedan efter en liten stund så kom en hel hög med bilar, ambulans, brandbilar, polisbilar och hela den skalan.



Dom lokaliserade efter en stund vart de kom ifrån och de var väldigt skönt. Men man tänker ju en himla massa när man är i den situationen. Ni gjorde ett jätte fint arbete grabbar.

Tidnings teamet som stod på andra sidan gatan eller va de nu var för några med kameror och diverse. Kanske kommer ni få reda på något som står i tidningen imorgon. Men om pappa sa, 'All publicitet är bra publicitet' Kanske å eller så är de inte de? Vem vet:P

Jag var ialla fall i chock, jag får lixom panik när de händer så mkt omkring en på så kort tid. De bara far upp en massa bilar och blåljus och hela alltet! Nära till tårar ett X antal gånger. Men allt släppte när jag kom hem och innanför min dörr. HAr ont i magen och luktar rök :P men men Jag hoppas att de är löst!

Hur var eran måndag? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0