Fredags Work!

Har intagit min plats här på Hotellet. Ja iof för ca en timma sedan snart men ändå. Har pratat med en kära vän till mig på msn, Marlén. Den tjejen är verkligen jätte trevlig. Synd att man inte umgås så ofta. Men de blir väl så när man har jobb och sedan tränar man osv. Ändring! Vi får köra lite indoor ihop! ;) Right?

Sedan har jag fått lite jobb att göra iveckan, till och med imorgon. Nail-Work. Hur skojsigt som helst. Ni får självklart se bilder på allt jag gör. Sedan hade de ja beställt kommit till Marielle. Ska bli skoj att se på tisdag hur de rosaglittriga pulvret ser ut :)

Nu skall ja dola lite oså här. Vi höres senare sen i natt! Godnatt till er som inte är nattugglor! ♥
Kram


Kommentarer
marlén

ja de får bli ändring...om vi inte ses annars så får vi köra indoor walking och pump ihop...nu jäklar ska vi köra!



Puss & kram gumman

2010-02-06 @ 01:11:09
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0