Imorgon är de dax!!

Imorgon är de dax för min operation. Jag skall ta bort mina halsmandlar. De ska bli skönt att få bort dem och så kan ja bara hoppas på att de andra skiten försvinner.

Idag var jag iväg och tog prover träffa narkosläkarna och fick lite mer information om morgondagen:) Hon som tog blodproverna kunde inte sticka, eller jo hon fick ju 3 rör blod utav mig. Men just nu har jag haft ont i armen hela dagen efter de. ajaa alla kan ha en 'bad day' ibland och ja antog att hon hade de idag! haha

Jag själv har haft en jätte bra dag:) Jobbat hela dagen och har haft helt underbara jätte trevliga. Jag älskar mitt jobb!!

Nu krånglar internet som tusan.Vi höres senare sen eller imorgon bitti!
KramKram


Kommentarer
PRIMMS

just nu kan du bli veckans blogg hos mig om du anmäler dig :) kram

2010-02-24 @ 22:00:46
URL: http://primms.blogg.se/
Fanny

det kommer gå toppen vännen! kommer tänka på dig hela dagen! pussar!! <3

2010-02-25 @ 00:15:29
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0