My day..

Ja jag tänkte skriva att min tråkiga söndag. Men de är ju onsdag idag för f*n! Ja idag var jag inte på jobbet, mitt halva ansikte var svulet och ja va fortfarande förbannad och arg. ringde till örebro, till lugnkliniken för att få prata med läkaren jag hade i september. Jag vill veta vad syptomen heter som jag har, eller ja 'åkomman'. så ja fick en telefontid imorgon kvart över 4a. Såhär såg jag ut i morse.. Skit snygg or what?



Vart förvånad när min kursledare Marielle ringde mig och frågade hur de var med mig, min första tanke var, -nej har ja missuppfattat allt, ska ja vara hos dom idag?=/ Men nej de hade jag inte, hon hade hört från en försäljare som hade varit hos oss på salongen idag. Men jag hoppas Jag är helt kry imorgon. Framförallt hoppas ja detta skit frsvinner när jag opererar mig nästa vecka.. =/ Snälla jag ber till gud!!!

Annars idag har ja tagit de lungt, rensat lite bland papper och sedan tvättat upp all tvätt. Sedan har vi frostat av frysen. Men ja funderar på att knalla ner till kronhallen och köpa lite grejer, typ ägg så ja kan göra kladdkaka:) Är så himla sugen på de. Annars vet jnvad ja ska göra, jag är rastlös men ändå helt slut i kroppen. Något att äta måste jag också göra, men vad?? jag får fundera lite på de! 

Hur har eran dag varit? =) 



Kommentarer
Therese Viitanen

Att det inte ger sig.

Kan det vara för att du har ahft för mcket att göra ett tag. Kanske allt som har hänt de nämsta månaderna har kommit i kapp?

För när jag var hos dig i måndags visade det inge tecken på att vara svullet.

Håller tummarna i morgon!!!

Min dag har varit okej...fick ett litet migrän anfall så det var bara att lägga sig ner. Men annars kan jag ine klaga.

Ha det gott!

2010-02-17 @ 20:09:48
Madde Sahlén

Vad ska du operera gumman?

2010-02-17 @ 21:41:16
Karin

Krake!

Hoppas det försvinner snart!

2010-02-17 @ 22:33:43
URL: http://lillak24.blogg.se/
En med syster

Hej,

Ligger och googlar, kom in på din sida. Ser presic ut som dit foto i ansiktet. Börar alltid med att ögonlocken blir jätte sjuka,röda och kliar och sen svulnar dom till+hela ansiktet tillsist. Fick igår en kraftig attack, hamnade in på akuten med cortisondropp och läkaren nämnde hereditärt agioödem. Hade en attack i slutet utav januari också.Nu väntar jag på brådskande remiss till inremedicin och lungpolikliniken, var man då skall ta prover och utreda. Har du fått någon hjälp och någon medicin som du har på hela tiden? Vore trevligt att få lite råd påvägen ifall du har. min fasa är ju att ingen på sjukhuset vet nått om detta bor i en liten finlandssvensk stad med 24 000 invånare och att det skulle finnas någon annan här med samma diagnos tvivlar jag på, då 2 av 100 000 drabbas... Vore trevligt att kunna bolla med dig om du har lust att dela dina erfarenheter. Hälsningar A-C.R

2012-03-15 @ 13:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0