Onadag

Sitter just nu på min lunch. Magen är mätt och jag nöjd! Kvällen är planerad och de blir att ta sitt pick o pack(Nagelgrejer) och bege sig till Sanna :) Hon skall få fina naglar sörrni! Skoj. Så de blir mat och mys för oss ikväll! Hoppas Alexandra hänger med också! Annars idag så är de ganska lungt, har 2 kunder inbokat tråkigt när de är så lite att göra. Lillsyran ville få lite manikyr så de skall ja väl kunna ordna på henne :)

Kursen igår gick jätte bra. Kul när man får så mkt beröm faktiskt de stärker ens självförtroende och gör så att man gör bättre ifrån sig. Tack! Jag tycker tjejen som går tillsammans med mig fast med ett annat material, hon är också jätte duktg och jätte snäll och söt! En jätte trevlig tjej med andra ord!!:)

Bilder från kursen igår och på Sannas naglar får ni ikväll. Då jag glömde kameran igår på jobbet. Typiskt! ;P

Vad gör ni denna dag?

Kram



Kommentarer
Elin

Fin blogg =)

2010-02-03 @ 16:08:57
URL: http://elintoreborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0