Snökaos bilder..

När jag vaknade imorse och skulle precis låsa upp bilen, jag gick up för trappan och tittade ner så jag såg vart jag satt fötterna.. (gick i någon annans fotspår) Tittar upp och jag fick en CHOCK! titta själva..



Och detta var inte bara de som kom ner idag utan de bara fortsätter hela tiden..



Stigen ner från mammas och pappas parkering.. jag sitter bara och skakar på mitt huvud.. Jag gillar snön de är inte de men de skapar så mkt mer problem när de kommer så mkt på så kort tid. Folk kör fast här och var de blir köer och folk är otåliga. Ska de vara snö ska solen skina och vara fint och inte snöa för nu räcker de!!



Jag tycker att de är sjukt att de har kommit så himla mkt idag. Detta kommer fortsätta ända till onsdag tror ja de sa. Imorse på radion sa de att de var en snöskottare som skottade tågrälsen. Kanske inte sådär jätte lyckat men de kanske måste för att inte tågen skall åka utav rälsen. Vad händer med den stackars gubben? Jo, Han dog. Hemskt. Jag vill då inte sätta mig på varken i en buss eller på ett tåg i detta kaos!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0