1h & 45min kvar!

Åh vad ja önskar denna 1,45h kommer gå fort. Jag är så fruktansvärt frusen. Men faktiskt inte sådär jätte trött som ja brukar vara, men jag är fortfarande matt i kroppen och är seg i huvudet. Imorgon skall jag försöka sova så länge det bara går :) Det gillar vi. Jag ska inte ställa någon klocka ialla fall.

Just nu sitter jag med fingervantar på mig, för jag fryser så otroligt om mina händer.. hua! Mailade även blogg.se förut ang den förra bloggen jag hade ihop med en annan människa. Så vi får se hur det blir igen. Hoppas verkligen ja får mina inlägg tillbaka! :)

Hoppas ja kan få gå hem till syrran och hälsa på deras lilla voffsing också! Annars träffar ja den på måndag på jobbet, ska bli så skoj att träffa den lille vilde! För vem vill inte gosa och snosa denna lille i pälsen?



Nu skall jag fortsätta med det jag höll på med och fixa o dola lite innan jag skal lämna över ett komandot till Jenny :)

Vi ses ochhöres imorgon :)

Puss*



Kommentarer
Claudia

åh va söt!! =)

2010-01-09 @ 15:36:06
URL: http://claudiias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0