Frustrerad!

Sant som texten säger. Frustrerande! Fanny ringde och ja kopplade in killens headset. Hörde fannys ljuva stämma och hon min för någon sekund sådär. Skoj! De va verkligen härligt att höra hennes röst! Länge sedan nu faktiskt! Micken som jag kopplade in var något glapp. Så jag kollade i skåpet där vi har massa data tillbehör. Hittade Johans gamla webbkamera och kopplade in den. Funkade den då? JA kameran funka men inte micken. Typiskt! Letade efter min digitalkamera, för den visste ja att man kan använda som en webbkamera. Testade den och kollade, funkade det? Nej nej. Varför går allt emot mig idag? ah men jag kan inte ha alla guld dagar jämnt, jag måste ju dela med mig. Jätte skoj, NAAT!

Satt på spotify för att lugna ner mig och bli på bättre humör. Trycker på play och vilken låt kommer på då, jo denna! Är inte de lite sjukt! haha Denna låt är för Fanny! De är en låt som får mig att bli glad och tänka på våra roliga minnen! :D haha

 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0