Godnatt!

Detta får bli mitt sista inlägg för idag, eller inatt, eller hur ska man säga? hehe skitsamma! Lillsyrran kom in och frågade om jag skulle ha de sådär på mitt andra data bord här i mitt rum. Ja! Sa jag bestämmt.
-Men ska de lukta såhär?
- Ja de är materialet som luktar så.
- Har du korken öppen?
- Nej det har jag inte.
- När kommer den här lukten att försvinna, Jag får ont i huvudet...
- Jag vet inte du får öppna fönstret så kanske de försvinner fortare :)
- Jahaa.. (stänger dörren och går in på sitt rum)

Haha Lillan då. Du ska sitta i den lukten i ett X antal timmar sedan när jag skall göra på dig :) Eller har du ångrat dig va? ;)

Själv tycker ja de luktar gott, och känner inget efter ett tag. Men pappa kom upp och sa att man blir ju fasen hög utav de här. Jag kommer upp om en liten stund och tittar till dig så du inte har somnat. haha vad jag skratta när han sa de. Pappsen då! Han var allt med och kolla så jag gjorde rätt o kände sedan på naglarna så de var helt slätt och inga bucklor osv. :) Tur att jag har dig ;) haha

Sitter och pratar lite med Älsklingen på msn. Att pratas via telefonen verkar vara hopplöst faktiskt. Den mobilen han har nu har inte tillräckligt med teckning överallt o de är skit irriterande.. =/ Saknar han så himla mkt. De har varit mkt tårar nu ett par kvällar. De är verkligen inte skoj.. Vill inte ha de såhär... Vill kunna leva dagligen tillsammans med dig :( Älskar dig massor min käraste skatt!♥

Nu blir det sängen. Godnatt. Kram.


Kommentarer
ida

svar: åh vad kul:) jag är med min kompis :)

2010-01-30 @ 02:03:43
URL: http://larvvig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0