Hemma på lunch

Nu har jag fått i mig lite mat och skall strax ta mig ner till salongen igen. Tog lite kort på mitt Nagelbord och manikyr kittet som ni skall få se ikväll :) Spännande va?

Skall ringa träningslagret och boka tid för ikvällens pass, de lutar åt ett core pass och ett Body combat pass. Jag kommer missa outsiders som jag var så himla sugen att titta på men de går säkert i repris eller kanske till och med finns på internet att kolla på. Ikväll är det också Paradise Hotell på 6an :) De får vi inte miss! hehe

Ne nu måste jag plocka undan efter mig och sedan kila iväg. Hoppas eran dag har varit bra så här långt.

Kram S


Kommentarer
Diana - MissMelody TÄVLING pågår just nu!

Jag kan kolla på outsiders åt dig och dela med mig av alla roligheter sen ^^ haha :P



sv: åh vad kul! behöver man betala något själv för att gå kursen eller? och hur funkar det? gör man någon praktik?

2010-01-25 @ 15:05:12
URL: http://missmelody.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0