Kallt!!!!

Ja Alla har nog gått och frusit fötterna utav sig, för när jag Saraah Eriksson ska köpa mig ett par BRA och rejäla skor, finns det några då? NEJ! De är så jävla typiskt! Jaja ja får väl gå i mina joggingskor när det är -25 grader ute.. Suck..

Var i örebro med Johan idag.. De ja fick med mig hem var en mini-mus till datorn. Är så fruktansvärt trött på denna nu, måste ha en ny dator snart känner jag. Men de kanske får vänta tills efter sommaren kanske. Sedan svängde ja in på godishuset eller nått heter det kanske i örebro bredvid lågprismagasinet, och köpte mina absolut favoriter! Mumms!

Om typ en timma skall vi iväg till Johans mamma o pappa för att äta lite mat. Sedan förbi mamma o pappa kanske o hämte lite saker eller nått kanske, får se om jag orkar... Imorgon är det jobb igen, vilket jag inte är taggad för direkt. Fredag är jag ledig på dagen, skall bli skönt att åka och sätta sig på Hotellet, rensa tankarna lite för det är alltid behövligt. Jag bör nog rensa en del känner jag efter idag. Men ah de tar vi inte nu..



Saknar dig vännen ♥



Kommentarer
NinaÅ-BloggDesigner

Hej, just nu har jag igång en månadens blogg som du har chansen att delta i. Efter ett tag kommer jag utse 5 finalister som sedan folk kan rösta på. vill du kanske bli en av de 5? gå då in på min blogg : http://earthangel.blogg.se/ och skriv ENDAST i månadens blogg inlägget, Tack för mig ^^

2010-01-07 @ 00:56:00
URL: http://earthangel.blogg.se/
SHOAKAN ☆

Hejsan!

Jag har en frågestund på min blogg.

Uppskattar om du frågar.

Ha en trevlig dag! PUSS!

2010-01-07 @ 10:58:48
URL: http://candygloss.blogg.se/
Fanny

miss you baby!

2010-01-08 @ 17:26:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0