Söndag den 17 jan. 2010

Sitter här i soffan och bara glor. Ligger och vider och vänder på mig. Somnar och vaknar. Har så enormt tråkigt och de är fruktansvärt tomt och tyst.  De ekar här inne. Ho ho ho, ho ho ho, ho ho ho.....

Igår var det skoj hos Marlén. Musik och drinkar och cider. Jag följde inte med på statt. Är ju typ fattigast i stan nu förtiden. Det var nog sant de Johan sa om att man blir fattig resten utav året och man köper något den 1 Januari. Alltså första dagen på året. Jag köpte något den dagen. Nu straffar det bara sig själv. Datorn kraschade, skaffat ny dator. Några tusen fattigare. Hua!

Skall strax hem till mamma och pappa och äta lite mat och ha lite sällskap. I need that. :) Skall även visa pappa min nya dator. Jag vart faktiskt nöjd med den om jag skall erkänna riktigt. :)

Ne vi höres senare sen. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0