Trettondagsafton

Jag slutade fyra idag och så skönt det var, hade 2 kunder inbokat och de va bara skojsigt:) Jag gillar klart mitt jobb fast de kan vara trögt ibland att kliva upp ur sängen. Alla påstår att man har en sovmorgon men när man är van att gå upp senare så är det fasen ingen sov morgon :P haha Skall bli skönt med en dag ledigt imorgon :) Då måste jag fixa lite här hemma, har varit dålig på de nu. Sedan blir det en tripp till Örebro med Johan och 2 kompisar till :) Så mys sååå!

Ringde ett samtal idag till en utbildning som jag kommer hoppa på som de ser ut just nu :) Gud de ska bli så skoj! Kan knapp bärja mig, men skall prata lite mer med mamma ikväll om det. Sedan hoppades ja på att få information via mail också men de hade inte kommit ännu. Nu är det bara att hålla mina tummar! :)

På måndag kommer jag hoppa igång med träningen också, det är ett MÅSTE! Hua har inget tålamod för det just nu, men de blir säkert bättre. Känns som att ja kommer ha mycket nu under denna tid som kommer framöver.. Men bara på gott :) Om de blir som ja vill, som de oftast blir eller?

Nu skall jag snart fixa in en maskin tvätt och få på mig andra kläder och göra mig klar för kvällens middag hemma hos mamma och pappa :) Mina och johans föräldrar och vi 2 då förstårs skall iväg och äta lite och umgås. Ska bli mysigt faktiskt. Sedan är de ju ett plus att det kommer bjudas på en sådan fruktansvärt got mat :) Mumms!  :)

Nu skall jag försöka komma igång och fixa lite här hemma.. Vi höres ikväll kanske.

Annars hoppas jag det är bra med er? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0