Tv4 20.00

Jag vet att det är många som tycker om Familjen anorlunda som går på tv'n.. Men det kan jag ärligt talat säga det gör inte jag. Jag får rnt ut sagt PANIK på folket.. Hua! Ungar över allt och de klänger och klättrar över allt. Ja får bara panik och pallar inte att se på programmet. Det är inte de att ja inte gillar barn, jag älskar småbarn det gör ja verkligen! Men de där blev bara för mkt.

Så ja satte mig här ist. Snart börjar spårlöst försvunnen tror ja de hette. Så de ska ja kika på, efter det 22.00 blir det de efterlängtade PH♥ :D

Puss!


Kommentarer
feztis

jag gillar programmet men ja.. det är en aningens för många barn på ett och samma ställe :p

2010-01-12 @ 10:06:16
URL: http://feztis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0