12.45 Tisdag

Nu sitter ja här och väntar på att få börja mitt eftermiddags pass, jag jobbar bara halvdag idag. De har varit en skön morgon. Hoppas den blir minst lika skön imorgon :)

Just nu sitter ja och lyssnar på härlig musik och funderar på allt och ingenting istort sätt. Igår kväll fick ja myror i bena när klockan var vid 00.00 så ja bestämde mig för att gå en snabbis på PW. Jag var bara tvungen o sedan rensa tankarna lite. En tid nu har ja känt mig bortglömd och enormt ensam. De är ingen rolig kännsla, men de blir väl bättre? Jag kommer inte direkt gå in på detaljer om vad detta är om. Men jag låg nog någon timma i natt och skrev ett sms, som blev hur långt som helst, i vilket fall som helst ja skickade inte detta sms. Vilket ja kanske borde?

Nu tror ni säkert att, mår hon dåligt nu? Nej jag mår inte dåligt, jag mår faktiskt bra. Jag säger bara en sak, Man ska inte ta andra förgivet, man ska behandla andra som du själv vill bli behandlad. Tänk en gång extra! Berätta för dem du tycker om att du gör det! :) Att fråga någon nära vän som man bryr sig om, hur personen i frågan mår? Hur dagen har varit osv är faktiskt bara bra. De är ett tecken på att man bryr sig. När man aldrig får en fråga om hur man mår? Utan att de bara är en själv som frågar frågar och ännu mera fråga. De är absolut inte kul. Man känner sig jobbig, tjatig och bara ivägen.

Ville som sagt bara säga att berätta för dem du tycker om att du gör det. De gör en glad och lycklig! :) ♥


Kommentarer
Fanny

gumman, vad har hänt? syftar du på mig så hoppas jag du säger till. love u

2010-06-01 @ 16:21:25
URL: http://fhakman.blogg.se/
Fanny

Förstår vad du menar, och du har precis rätt!

Stå på dig tjejen! Puss & kram

2010-06-01 @ 20:30:25
URL: http://fanniiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0