Äntligen får ja sätta ner rumpan.

Nu har jag satt ner rumpan för första gången idag. Det har varit full fart på mig idag. Jag hade en ledig dag idag, sååå himla skönt faktiskt!

Jag har fått min morgonpromenad, gosat med lill kissen, ätit glass och umgåtts en snabbis med lilla syster, sedan gjort ärenden på stan, käkat lunch med Virre på stan, STOR handlat tills imorgon, fixat iordning i katt rummet så inte den lille kissen smiter. Sedan kom ja nyss hem och satt mig här i soffan. Jag är sjukt törstig, och ja är sugen på en iskall COLA! Så ge hit en va? Nehe... Får ta ett glas vatten dårååå!

Nu skall ja bara dega, jag har ingen ork att göra något heller o de struntar ja i idag :)

Så vad har ni godingar gjort idag då?:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0