Knasigt!!

Nu har jag mms:a in 2 inlägg som inte har kommit upp plus skrivit ett här men ej kommit upp.. Knasigt!!

Men idag har jag hämtat min symaskin, äntligen har jag en!! Så jag har längtat. Nu blir de att lägga lite pengar på trådar, och lite tyg, sedan är de bara att rota fram fantasin ur garderoben och kreativiteten! ;) Tur att min kära, underbara mormor finns att ta hjälp utav!

Sedan ska ni få ert efterlängtade videoblogg som ja lovade er i veckan. Nu har ja lyckats gjort så ni ska få se, de blir dock i 3 delar. Men bra blev de! :)

Snart blir de läggdax, upp på PW imorgonbitti, TIDIGT! Vi skall åka till Liseberg imorgon :) wihuuu!

Nu skall ja försöka ändra filformat på videosarna så ni får se dem!

Ha en bra kväll!
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0